W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, a także mając na uwadze ochronę interesów naszych Klientów oraz przysługujące im prawo do złożenia reklamacji, firma EUROFACTOR Polska S.A. opracowała procedurę składania reklamacji, która ma na celu przyśpieszenie i zwiększenie efektywności działań związanych z rozpatrywaniem złożonych przez Państwa wniosków.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez EUROFACTOR Polska S.A. prosimy o kontakt z Państwa opiekunem (Account Manager). Opiekun, we współpracy z innymi, właściwymi w danej sprawie pracownikami EUROFACTOR Polska S.A., podejmie wszelkie czynności niezbędne dla niezwłocznego rozwiązania problemu.
Reklamacje mogą Państwo kierować do nas także drogą telefoniczną (+48 22 560 74 20) lub mailową na adres: reklamacje@eurofactor.pl.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez EUROFACTOR Polska S.A. mogą Państwo złożyć reklamację w każdej naszej jednostce obsługującej Klientów, tj.:
Reklamacja może być złożona:
Eurofactor rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi, Eurofactor przekaże Klientowi informacje w których:
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do celów pomiaru oglądalności na naszej stronie za pośrednictwem naszego usługodawcy AT internet, kliknij Odrzuć