Poznaj Wartości, którymi kierujemy się w naszej działalności i codziennej pracy
To Klient określa nasze działania i naszą organizację: wszystko zaczyna się i koncentruje na naszym Kliencie. Jakość relacji i wsłuchiwanie się w potrzeby Klienta to nasza stała troska. Naszym celem jest czynić sprawy prostymi, gotowymi do szybkiego i sprawnego działania. Chcemy rozwijać się szybko i zapewniać ciągłość i bezpieczeństwo w ramach naszej działalności.
Jesteśmy zawsze ambitni i mierzymy wysoko. To wynik – zwłaszcza wynik ekonomiczny – określa nasze decyzje i tworzy podstawy naszych ocen. Z tej perspektywy mamy możliwość i szansę do wzięcia maksymalnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo transakcji i zaangażowanie w rozwój firm naszych Klientów.
Stale wprowadzamy zmiany i propagujemy świeże spojrzenie na nasze usługi. Walka o nieprzerwany rozwój jest stałym i widocznym elementem funkcjonowania naszej firmy.
Naszych partnerów biznesowych traktujemy z należytą troską i najwyższym szacunkiem. Szacunek do wysokich standardów i reguł międzyludzkich zachowań buduje klimat, który pozwala każdemu z nas poczuć klimat do wytężonej i oddanej pracy dla swojej firmy. Dążenie do maksymalnej przejrzystości reguł jest niezbędnym warunkiem naszego funkcjonowania.
We wszystkim co robimy, chcemy podkreślić naszą nieustanną wolę zwycięstwa i stawać się niedoścignionym wzorem dla innych. Duch zespołu, wzajemne zaufanie i solidarność są warunkami do osiągania wspólnych sukcesów.Wszyscy uosabiamy i reprezentujemy wizję naszej firmy.
Należymy do Grupy Credit Agricole, w której przestrzegamy wspólnych standardów etycznych i moralnych oraz zasad uczciwego postępowania we wzajemnych relacjach. Chcemy, aby te standardy obowiązywały również w relacjach z partnerami, kontrahentami i współpracownikami.
W naszych strukturach mamy Departament Compliance, który czuwa nad tym, żeby w Grupie Credit Agricole każda ze stron przestrzegała przepisów i norm etyczny. Compliance definiuje i wprowadza polityki Grupy, narzędzia oraz organizuje akcje szkoleniowe, żeby zapobiegać i minimalizować ryzyko utraty reputacji.
Każda ze stron może zgłosić w sposób anonimowy lub imienny naruszenie przepisów prawa, regulacji wewnętrznych lub standardów etycznych. Wystarczy zalogować się w systemie informatycznym BKMS.
Normy postępowania określają poniższe dokumenty:
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do celów pomiaru oglądalności na naszej stronie za pośrednictwem naszego usługodawcy AT internet, kliknij Odrzuć